Gone Is The Night - Jorge Blanco、Kris Kross Amsterdam

小豆之家:

Everybody over here
人都聚在这
It's going all out
全都卯足劲头
Love getting high when the lights are low
灯光昏暗而情思不减
But every bottle that I pour
但越是灌自己
Makes me miss you more
越让我对你的思念剧增
These other girls don't compare to you
其他的女孩跟你没有比较的余地

So I gotta move
所以我离开了此地
Like I know how to do
即便我不知道去哪
Till every shawdy wanna dance on me
直到每次shawy向我献媚
And I'll do my best
我都乐于接受
To make my lips forget
想让自己忘记
That it ain't you kissing all of me
忘记现在跟我接吻的人并不是你
Dark is the night
夜本就漆黑一片
Whereas the sun don't leave my skies
而阳光终会出现
Gone is the night
漫漫长夜终逝不再返
Out in the hunt that fills my eyes
我眼中都是寻找机会
So much temptation up in here
这儿的诱惑实在太多
I can't help myself
我不能自已
I guess I'm not going home alone
我觉得我绝不会一个人回到空荡荡的家
Oh I need a taste
我得体验一下
To help me erase
帮我抹掉那些记忆
The thought of you
关于你的记忆
So I gotta move
所以我必须走
Like I know how to do
即便我不知去哪
Till every shawdy wanna dance on me
每次有人对我青睐
And I'll do my best
我都会予以回应
To make my lips forget
我会尽力忘记
That it ain't you kissing all of me
忘记现在吻的并不是你
Dark is the night
夜至深
Whereas the sun don't leave my skies
阳光终会照耀
Gone is the night
良夜易逝
Out in the hunt that fills my eyes
我一直在寻找机会
When you gonna stop?
你什么时候会停下来
Oh when you gonna go?
什么时候就离开了呢
When you gonna stop?
什么时候会停一下
Oh when you gonna go?
是否又要离开
When you gonna stop?
你什么时候会停一会儿
Oh when you gonna go?
哦~什么时候又要走啊
When you gonna stop?
还会再停留一会儿吗
Oh when you gonna go?
哦~马上就离开了吗
Dark is the night
夜已经黑透了
Whereas the sun don't leave my skies
我的光要到来了
Gone is the night
长夜易逝
Out in the hunt that fills my eyes
我四处搜寻
Dark is the night
这无尽长夜终会过去
Whereas the sun don't leave my skies
阳光总会到来
Gone is the night
天亮了
Out in the hunt that fills my eyes
我没机会了

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 14 )

© KJAINAGN | Powered by LOFTER